[MODEL] Walther PPK


Ska Wars
02-28-2004, 05:28 PM
How do,

converted this today after i found it mulling about my HDD.

Hope you like it, credits are as follows:

Model: jACK_hANDER
Skin: žixShooter
Animations: David C (Klown)
Converted/Compiled/Edited: Ska Wars

Didn't get much of a chance to test it so it may have bugs in it, if so please report them.

Comments/suggestions welcome as always.

Link (http://editor321.telefragged.com/dod/Pistols/PPK.zip) - provided by the fabulous Mr. Editor 321

- Ska

Warlord-Sco-
02-28-2004, 05:48 PM
Yeshh miish moneypenny, thish walter ppk is quite acshepatble!!

:D

ok, so the accent doesn't quite come across in text, but you get the drift:p

nice ska, Q wold be proud,im po****ive

;)

lol, the baords censored my non foul languaged postthats OO7d


p.s i must say, im lovin your new sig ska:D ..i saw a bit of father ted the other night, i was pissing myslelf, hadn't seen it for ages...it certainly brightened my day after coming home from my new job at the national savings bank..yes, it really is as exciting as it sounds:/

Ska Wars
02-28-2004, 05:52 PM
shexy accent there mate lol

Gotta love that language censor too lmao

- Ska

SimonS
02-28-2004, 05:55 PM
Nice, me likey very much.

Trp. Jed
02-28-2004, 07:01 PM
Ooh how very SOE :)

BTW, I do a kick ass Sean Connery impression ;)

- Jed

Ska Wars
02-29-2004, 03:13 AM
Go on then Jed, give it a whirl. Although nothing will beat Dances W Wolves Connery/Bridge too Far voice command impressions :D

- Ska

Dying Robot
02-29-2004, 10:31 AM
Hey since I'm dumb I'd like to know when this weapon saw service.

Ska Wars
02-29-2004, 11:00 AM
Saw very limited service during WW2. In 1944 (correct me if I'm wrong) the German armed forces planned to equip all officers with this to replace the luger or P38. Many officers were issused with it but not to the extent planned. Mainly saw use of the Western Front I believe but again correct me if i'm wrong *cough*jed*Cough* :p

On a side note, it's the gun Hitler used to shoot himself :D

- Ska

Editor321
02-29-2004, 11:04 AM
yep, he shot himself and his wife with a ppk with his name on the grip :P

{tBs}IamDoydy
02-29-2004, 11:08 AM
Looks like a nice model, but looks quite square and the skin seems flat. seems though you did an alright job on the convert.

"the namech bond, james bond" :)

Ska Wars
02-29-2004, 11:13 AM
Aye, with it being a stubby gun it doesnt look all that great on the V model. The skin aint brilliant but i cant skin for toffey so i though i'd best leave it like that lol

- Ska

The_Bug
03-02-2004, 10:35 AM
Sweet, now if someone made a model of a Berreta M1934 ;)

E.B. Sledge
03-02-2004, 02:30 PM
wasn't it the walther pp (rather than ppk) that saw service in dubya dubya two? as far as the wehrmacht is concerned i believe it was issued to the luftwaffe more than any other branch.

darkflame
03-02-2004, 07:51 PM
http://img28.photobucket.com/albums/v84/darkflame_666/darkflameapproved.jpg

Trp. Jed
03-02-2004, 08:34 PM
Its one of the SAS's preferred weapons cuz its easy to the concelz0rs. Although they probably have some fancy schmancy plastic SiG nowadays.

Dunno about where it was used though in Wibbly Wobble Woo (World War 2) but if I recall it start to get phased intowards the end of zee War.

- Jed

Jaco Pastorius
03-02-2004, 08:50 PM
anyone have a sound for It? I have asked and searched everywhere.

Ska Wars
03-03-2004, 06:51 AM
Here you go, dunno why i didn't include it in teh zip.

PPK shoot (http://mysite.freeserve.com/skawars/DoD_stuff/luger_shoot.wav)
(Save Target as)

- Ska

Jaco Pastorius
03-03-2004, 09:09 PM
Originally posted by Ska_Wars
Here you go, dunno why i didn't include it in teh zip.

PPK shoot (http://mysite.freeserve.com/skawars/DoD_stuff/luger_shoot.wav)
(Save Target as)

- Ska

Thank you, you are god like.

Asus
03-19-2004, 10:21 PM
the skin on this is an old cs skin, i do not like the early cs skins, it looks completely fake and ugly. Someone should reskin it

Day of Defeat Forum Archive created by Neil Jedrzejewski.

This in an partial archive of the old Day of Defeat forums orignally hosted by Valve Software LLC.
Material has been archived for the purpose of creating a knowledge base from messages posted between 2003 and 2008.