(mrel)m-14


strider_d_3000
10-11-2003, 05:16 PM
This is like a stepping stone for ppl who like m-14 its not perfect but i gave it like a full week of time whenever im not busy with school and friends
author(s): Dead Meat(cs guys)
Hacked by: me(Strider)
helper:marzy
http://www.geocities.com/strider_d_3000/m14.zip
savetarget as...

Modelers feel free to edit this rifle to perfection cause i would like to see this model at its best same with skiners.

PedroTheLion
10-11-2003, 05:25 PM
looks good!

Foley
10-11-2003, 07:00 PM
:eek:

Smallpox
10-11-2003, 10:49 PM
niiiiice.

10-12-2003, 12:03 AM
here (http://dodec.hlgaming.com/filedb/pafiledb.php?action=file&id=876) is a mirror for ya from the DoD Editing Center (http://dodec.hlgaming.com).

motox
10-12-2003, 07:00 PM
Thats realllllly nice strider. Love the origins.

strider_d_3000
10-13-2003, 12:57 AM
im gonna realeased the orginal one 2 marrow so skiners/modelers can have a fresh crack at this rifle...

AFG
10-13-2003, 01:12 AM
strider convert this M-14 also :D

http://forums.firearmsmod.com/showthread.php?s=&threadid=52709

Dances w Wolves
10-13-2003, 05:59 AM
great jobs :D

Dying Robot
10-13-2003, 07:02 AM
Looking pretty neat there. I have one question though...did this see any combat in WW2?

I'm just wondering, so if you have any background on it please let me know.

Kopfschmerzen
10-13-2003, 04:24 PM
absolutely not, Dying Robot. the M-14 didn't enter service until the early '60's.. still a kick arse rifle, though.

strider_d_3000
10-13-2003, 04:39 PM
they then replace it with the m-16 at vietnam war.

Pvt. Paradox
10-13-2003, 04:49 PM
GJ strider
No offense, i cant do much better (i only make crosshairs)

but this is the only release you've made that IMO, think is good.

But its only my opinion, dont take it against me

GJ again nice how u took a part of the dod garand, and mixed it with the Cs model

strider_d_3000
10-13-2003, 06:42 PM
Afg this is the m-14 u liked? i can see some errors at the end of the reciever.......... o well it looks pertty good maybe ill release a beta m-14 pack for future modelers/skiners to work with in fact im gonna do that as soon as i get an host...

strider_d_3000
10-13-2003, 06:43 PM
all sheit forgot to post immage... stupid me

AFG
10-13-2003, 08:35 PM
hmm i like the wood, but the model is not as good as the other one. could u replace that wood and put it on the M14 in ur first post?

strider_d_3000
10-13-2003, 08:46 PM
the defualt m-14 is 2 ugly so im not gonna release it, im gonna try to put the garand reciever on your m-14 wood i like the front cover eventhought its kinda wierd ill hax this sob when i have time...

strider_d_3000
10-13-2003, 09:34 PM
here my progress

strider_d_3000
10-13-2003, 09:44 PM
minor update

PedroTheLion
10-14-2003, 03:10 AM
could you take the reciever from, say a higher poly garand? just the mere thought that it's defualt kind of ruins it for me. anyways, its still looking good!

Sabor_Wolf
10-14-2003, 08:36 AM
the magazine looks a tad too long IMO... that may just be the origin tho

gj im using :D maybe itll kick some psyciological thing in my brain that its more powerful and ill be able to kill now

strider_d_3000
10-14-2003, 08:48 AM
that is from the high poly garand....

Slacker
10-14-2003, 01:47 PM
Strider.. what do you use to take those pics of your desktop?!

strider_d_3000
10-14-2003, 04:38 PM
lol rofl print screen ctrl-c go 2 paint shop ctrl-v

PedroTheLion
10-14-2003, 05:02 PM
hmm. you must have magic fingers.

Slacker
10-14-2003, 05:02 PM
lol I am like computer retarded! :D

Lt. Firmalo
10-22-2003, 04:51 AM
cooool. I don't normally care about weapon models but this one is an excemption! Very good job dude. I haven't played dod for like months now coz I'm working very hard on getting me-self a Tiger 1 in Blitzkrieg..All I have are like Tiger IIs and they're much better but I'd like some variety..I'm already a General major but still no Tiger I...:)

Kiff
10-22-2003, 06:40 AM
This looks good strider.

Check this link
http://pokemart.fragism.com/index.php?cat=allied&page=carbine

Bottom one. Hack those skins!

Day of Defeat Forum Archive created by Neil Jedrzejewski.

This in an partial archive of the old Day of Defeat forums orignally hosted by Valve Software LLC.
Material has been archived for the purpose of creating a knowledge base from messages posted between 2003 and 2008.